دانلود آهنگ ریمیکس

دانلود آهنگ ریمیکس

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 325 | نویسنده : |

بهترین آهنگ های ریمیکس را از سایت همراه موزیک یکجا دانلود کنید. 

بسیاری از آهنگ های ناتمام و بسیاری از مقاله های دست نویس را که برخی یادداشت ها روی آنها نشان می دهد ، پیدا می کنید که نشان می دهد من می خواستم با موسیقی چیزی بگویم اما هرگز آن را تمام نکردم.

ممکن است شما همیشه آهنگ های خود را به پایان برسانید ، آنها را ضبط کنید یا با آهنگ های خود لیست های مستند خوبی برای دسترسی آسان داشته باشید. این روشی است که من اکنون کار می کنم اما بدیهی است که قبلاً کار نمی کردم.

امروزه من درک کرده ام که اهمیت اتمام آهنگ هایی که برای من مهم است ، بسیار مهم است.

اگه میخوای آهنگ های ریمیکس رو بصورت یکجا و با کیفیت عالی دانلود کنید، سایت همراه موزیک بهترینه.

فکر می کنم برای من و شما مهم است که به دلایل زیر آهنگ هایی را که شروع به نوشتن کرده ایم ، کامل کنیم:

1. هنگامی که آهنگ ها کامل می شود ، افراد دیگر می توانند از آنها بهره مند شوند و شما می توانید احساس کنید که به نفع دیگران و خودتان کمک کرده اید.

2. این تأثیر مثبتی در ذهن ناخوشایند شما دارد که ترکیب شما را به کل راه رسیدن به مرحله نهایی برساند. این به شما درک می کند که می توانید آهنگ بنویسید. ساده است!

3. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، شما از داشتن آوازهای ناتمام زیادی در اطراف آویزان خواهید شد. این می تواند ضبط شده های ناتمام یا کاغذهایی باشد که چند کلمه روی آنها نشانگر تلاش برای ایجاد چیزی است که احتمالاً آن زمان معنای زیادی داشت اما اکنون فقط کلمات است.

اگر به یک شرکت ضبط ثبت نام کنید ، کم و بیش مجبور به تولید چیزهایی خواهید شد. امیدوارم این محصول یک سی دی باشد که شاید دوازده آهنگ روی آن باشد و یک نمایش برای تبلیغ تبلیغاتی شما باشد.

به نظر می رسد برده داری مجبور است محصولی مثل CD را تولید کند. اما داشتن این هدف آشکار برای کار کردن و فشار وارد شده در واقع می تواند باعث پیشرفت خلاقیت شود.

اگر به یک شرکت ضبط وارد نشده اید ، می توانید از کار با آهنگ های خود به روشی مشابه بهره مند شوید.

1- هدف خود را تعیین کنید تا مثلاً سه ترانه تولید کنید و پیش نیازهایی مانند نوشتن یک تصنیف عاشقانه ، یک ترانه برتر و یک والس را تعیین کنید.

2. هنگامی که آهنگ ها را ضبط کردید و آنها را روی CD رایت کردید.

3. آهنگ ها را به یاد داشته باشید و آنها را برای دوستان خود بخوانید و پخش کنید.

انجام این کار ایمان شما به توانایی تولید آهنگ را افزایش می دهد و من فکر می کنم که در کار بزرگ خود برای نوشتن آهنگ به نفع بشریت و البته خودتان ، لذت و رضایت بیشتری خواهید داشت.




می پسندم نمی پسندم

شنبه 28 ارديبهشت 1400 -15:32 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: